Articles Comments

Novi Svjetski Poredak » MEDIJI » ┼áokantna prognoza belgijskog znanstvenika o Eurabiji: Bruxelles ─çe do 2030. biti ve─çinski muslimanski grad sa 20% ljudi koji podr┼żavaju teroriste

┼áokantna prognoza belgijskog znanstvenika o Eurabiji: Bruxelles ─çe do 2030. biti ve─çinski muslimanski grad sa 20% ljudi koji podr┼żavaju teroriste

atomium-muslimaniPO─îEV┼áI OD 2008. – MUHAMED JE U BRUXELLESU NAJ─îE┼á─ćE I NAJPOPULARNIJE IME ZA DJE─îAKE

Belgijski biro me─Ĺunarodne istra┼żiva─Źke grupe Ivox objavio je podatke ankete me─Ĺu muslimanima – podanicima kraljevine.

Pokazalo se da od 500 ljudi, koji su sudjelovali u anketi, 20% podr┼żava metode teroristi─Źke grupacije Islamska dr┼żava.

Osim toga, oni su priznali da ne─çe prijaviti ni predati vlastima svoje istovernike ako saznaju da pripremaju teroristi─Źki napad. I to su gra─Ĺani BELGIJE!!!!

Na sociologe se odmah obrušila paljba kritike, jer su navodno, koristili pogrešne metode i postavljali neodgovarajuća pitanja pogrešnim ljudima. Jer, u civiliziranoj Belgiji tako nešto nije moguće.

Ipak, istra┼żiva─Źi su postigli svoj cilj, oslikali su situaciju i izazvali javnu diskusiju koja se vodi i u drugim europskim zemljama.

Belgijska transformacija

U Belgiji je 2011. iza┼íla knjiga sociologa Felice Laseta “Iris i polumjesec”. Autor je jo┼í tada konstatirao: u na┼íoj zemlji ┼żivi 700.000 muslimana od kojih polovica u Bruxellesu, ┼íto je belgijsku prijestolnicu pretvorilo u glavni grad “Eurabije” (tj. Europske unije koja je podvrgnuta islamizaciji).

Prema izra─Źunima ovog znanstvenika, do 2030. ve─çina stanovnika Bruxellesa bit ─çe muslimani. Na razini ─Źitave zemlje udio muslimanskog stanovni┼ítva pove─çat ─çe se za 10%.

Godinu dana nakon objavljivanja tih istra┼żivanja, u regionalni Savjet briselske op─çine Anderlecht izabrana su dva predstavnika partija “Islam”. Jedan od njih, Reduan Arus, otvoreno je iznio svoje ciljeve:

“U du┼żem razdoblju, kad ljudi postanu svjesni da su islamski zakoni povoljni za belgijski narod, otpo─Źet ─çe put ka islamskoj dr┼żavi”.

Vlast u Bruxellesa su 2012. odustale od davne tradicije da na sredi┼ínji trg grada stave ┼żivu jelku – simbol kr┼í─çanskog Bo┼żi─ça. Umjesto nje stavili su nekakav art-objekt koji izdaleka podsje─ça na jelku.

Administracija nije krila: tako je postupila da ne bi vrije─Ĺala vjerske osje─çaje muslimana. Kriti─Źari takve odluke naglasili su njen karakteristi─Źan simbol – bo┼żi─çna jelka istjerana je iz grada u kojem se nalaze sjedala EU i NATO.

Ina─Źe, prema podacima vlasti belgijske prijestolnice, po─Źev┼íi od 2008. Muhamed je najpopularnije ime za novoro─Ĺene dje─Źake u Bruxellesu.

Socijalne suprotnosti

Prema informaciji IFOP-a (Francuski institut za istra┼żivanje javnog mnijenja) 28 posto muslimana koji imaju francusko dr┼żavljanstvo ispovijeda takozvani “autoritarni” islam. U apsolutnim vrijednostima njihov broj mo┼że dose─çi 1,5 milijun ljudi. To su uglavnom mladi, ne naro─Źito obrazovani ljudi koji ┼żive od razli─Źitih vrsta nov─Źane pomo─çi na periferijama velikih gradova.

Upravo je ta skupina navela da stavlja vjerske principe i uvjerenja iznad vrijednosti Francuske Republike. ─îak 80% svih ispitanika izjavilo je da djeca iz muslimanskih obitelji trebaju u ┼íkolama dobivati “halal” hranu ( bez namirnica koje su u islamu strogo zabranjene ), 60% se izjasnilo da podr┼żava da se u obrazovnim ustanovama nose fered┼że i burke. Anketa je provedena 2016.

Upravo tada, poslije teroristi─Źkog napada u Nici i ubojstva katoli─Źkog sve─çenika u crkvi, koje su po─Źinili islamski ekstremisti, vlasti su po─Źele poduzimati neke mjere – zatvoreno je 20 d┼żamija (od vi┼íe od 2.000 aktivnih u zemlji), u kojima su propovijedane ekstremisti─Źke ideje, a tako─Ĺer su po─Źeli razmi┼íljati o zabrani financiranja d┼żamija i vjerskih objekata iz inozemstva.

Me─Ĺutim, ti postupci koji su poduzeti post-faktum, suvi┼íe su zakasnili, smatra osniva─Ź “Pokreta za Francusku”, biv┼íi kandidat za predsjednika zemlje na izborima 2007. Filip de Vilje.

“Francusku ubija terorizam. Jo┼í ozbiljniji je problem to ┼íto – gubimo identitet”- napisao je u knjizi “Da li ─çe sutra zvona zazvoniti “.

Po njegovom mi┼íljenju to ┼íto su tijekom mnogo godina vlasti zatvarale o─Źi na islamizaciju zemlje mo┼że dovesti do gra─Ĺanskog rata.

Taj rat se ve─ç vodi na socijalnom nivou i stalno se poja─Źava. Francuzi pale prihvatili┼íta koja su namijenjena za prijem migranata i ispisuju uvrede na zidovima d┼żamija i vjerskih objekata.

Njema─Źki ┼íerijat

Nakon anketiranja Turaka koji ┼żive u Njema─Źkoj, u lipnju ove godine sociolozi sa sveu─Źili┼íta u M├╝nsteru (Njema─Źka) zaklju─Źili su da se gotovo polovica njih 47% se sla┼że s tvrdnjom: “Za mene je va┼żnije da slijedim postulate moje vjere nego slijediti zakone zemlje u kojoj ┼żivim”.

Otprilike isto toliko sudionika ankete izjavilo je da je islam – jedina prava religija, a 36% smatra da samo islam mo┼że rije┼íiti probleme koji postoje u dru┼ítvu.

Jo┼í 2014., prije migracijske krize u njema─Źkom gradu Wuppertalu (zemlja Sjeverna Rajna-Vestfalija) sa 350.000 stanovnika pojavila se “┼íerijatska policija”. Odred mladih “dobrovoljaca” patroliraju gradom kontroliraju─çi vjerski ┼żivot muslimana (u tom trenutku gradska op─çina je brojala oko 30.000 sljedbenika islama).

Na ─Źelu aktivista bio je Nijemac Sven Lau koji je primio islam i uzeo ime Abu Adam. Sudionici patrole razgovarali su s omladinom na ulici poku┼íavaju─çi utvrditi da li upotrebljavaju alkohol ili duhan i uporno obja┼ínjavali lokalnom stanovni┼ítvu da se trebaju odre─çi “┼ítetnih navika” – odlazaka na koncerte, u barove, no─çne klubove i diskoteke. Islamisti su postavljali na internet izvje┼ítaje o ura─Ĺenom poslu.

Skandal je stigao do dr┼żavne razine.

Ministar unutarnjih poslova, Thomas de Mezera, podsjetio je da vlast ne─çe trpjeti na njema─Źkoj zemlji zakone ┼íerijata i nikome ne─çe dozvoliti da kleve─çe reputaciju policije. Poslije toga energi─Źni mladi muslimani prekinuli su svoje patroliranje. Ili su prestali to otvoreno ─Źiniti.

Poslije tog slu─Źaja stru─Źnjak za islam, Matias Roe, u intervju za DW izjavio je da se ve─çina Nijemaca odnosi s dubokim nepovjerenjem, ─Źak ne prema muslimanima koji ┼żive u Njema─Źkoj, nego prema islamu kao takvom. Me─Ĺutim, nastavljena je tiha islamizacija Njema─Źke.

U ljeto ove godine sud u gradu Bamberg (Bavarska) razmatrao je predmet nezakonitog (sa stanovi┼íta njema─Źkih zakona) sklapanja braka izme─Ĺu odraslog migranta-Sirijca i 15-godi┼ínje djevoj─Źice – izbjeglice iz iste zemlje. Na kraju je sud donio odluku da je par stupio u brak uz potpuno po┼ítivanje sirijskih zakona poslije obavljenog sunitskog obreda i da se stoga njihova zajednica smatra legalnom.

Postoji jo┼í jedno obilje┼żje sada┼ínjosti u Njema─Źkoj – muslimanske zajednice kupuju biv┼íe kr┼í─çanske crkve i katedrale. To se dogodilo u Berlinu, D├╝sseldorfu, Hamburgu, K├Âlnu i nizu drugih gradova. Ako objekt ima povijesnu vrijednost uklju─Źuju─çi i kultnu, onda po njema─Źkim zakonima, njegov vanjski izgled ne smije se mijenjati. Kri┼żevi se samo zamjenjuju polumjesecima. U vezi s tim episkop Hans-Johan Jasku izjavio je: “To je … izravno apsorbiranje kr┼í─çanstva od strane islama”.

Aktivisti iz pokreta Pegida (patriotski Europljani protiv islamizacije Zapada) poku┼íavaju se suprotstavljati islamizaciji. Ipak, ─Źak najmasovnija anti-islamska akcija koja je organizirana 13. prosinca 2015. u Dresdenu okupila je najvi┼íe 25.000 ljudi.

Nova britanska realnost

Dok su u Njema─Źkoj uspjeli presjeku poku┼íaj uvo─Ĺenja normi ┼íerijata, u Velikoj Britaniji je obrnuto, ┼íerijat se sve vi┼íe uvodi u pravni i dr┼żavni sustav. U o┼żujku 2014. izdano je novo slu┼żbeno uputstvo odvjetnicima koji odre─Ĺuju, primjerice, kako treba sastavljati vjen─Źanja da bi bila u skladu s tradicijom islama i da ne proturje─Źe va┼że─çem britanskom zakonodavstvu.

Tjednik Sunday Times objavio je da je u muslimanskim zajednicama u zemlji nastala mre┼ża ┼íerijatskih sudova (ukupno ih ima 85), koji predstavljaju muslimanski pravni sustav paralelan sa svjetovnim pravosu─Ĺem. Fakti─Źki se ostvarilo predvi─Ĺanje koje je jo┼í 2008. izrekao arhiepiskop Kenterberijski, Rouen Williams, o neizbje┼żnom uno┼íenju odre─Ĺenih normi ┼íerijatskog prava u britansko zakonodavstvo.

Ina─Źe, prema nekim podacima tiho i neprimjetno djelovanje ┼íerijatskih sudova u Velikoj Britaniji po─Źelo je jo┼í 1982.

Bualem Sansal, pisac al┼żirskog podrijetla koji ┼żivi u Njema─Źkoj, izjavio je nedavno u jednom od intervjua da je glavna snaga islamista i njihovih propovjednika – strpljenje.

“Oni dugoro─Źno planiraju svoje djelovanje. Drugo svojstvo je – inventivnost i umije─çe koristiti instrumente koje imaju na raspolaganju: satelitske kanale, internet, dru┼ítvene mre┼że, marketing, piar, islamske financije, film, literatura …

Sve to se koristi radi postizanja maksimalne u─Źinkovitosti”- naglasio je on.

Ovaj pisac smatra da ─çe islam vrlo brzo “razbiti” europsko dru┼ítvo.

“Islamisti se hrabro bore za ono u ┼íto vjeruju i to treba priznati. Na┼żalost, moram re─çi da Europljani nemaju motiva. Rije─Ź “sloboda” za koju su ranije bili spremni i─çi na kraj svijeta i da se bore, postala je prazna rije─Ź” – konstatira B. Sansal.
 
(fakti.org)

Filed under: MEDIJI · Tags: , , , , , , , , , ,