Articles Comments

Novi Svjetski Poredak » Illuminati, Masoni, Novi Svjetski Poredak, TEHNOLOGIJA I ZNANOST, VIJESTI IZ SVIJETA » Ruska medijska kuća RT “Rusija danas” je zastupnik ILUMINATA

Ruska medijska kuća RT “Rusija danas” je zastupnik ILUMINATA

RT Rusija DanasKremlj koji financira propagandni kanal Rusija danas pokazuje da je Rusija sama zastupnik Iluminata. Medijska kuća promiče CIA planove i obavješajne operacije.

RT Rusija Danas je kanal na engleskom jeziku  koji je dostupan u zapadnim zemljama. Inače je i  redovna značajka na američkim satelitskim paketima i nalazi se na Freeview, digitalnoj zemaljskoj mreži u Velikoj Britaniji koji doseže 55 miliona u zemlji 70 milijuna ljudi. RT je usmjerena prema ljudima koji imaju nepovjerenje prema mainstream medijima.

Većina prijenosa je posvećena protivljenju zapadnim zločinima. To podrazumijeva široki spektar problematike, od američkih ratova, policijske države u nastajanju, demokratski deficit na bankovne prijevare. Problematika kojom se bave je pogodila u žicu svoje gledatelje: Rusija Danas YouTube kanal je bio prvi koji je dosegnuo 500 milijuna pregleda.

Svrha lažne oporbe je definirati parametre rasprave tako da ljudi ne shvaćaju tko je njihov pravi neprijatelj.  RT portretira sukob između Rusije i Zapada, ili lijevog i desnog, dok u stvarnosti, to zapravo nije tako. Oni su marionete Judeo masonskog bankarskog kartela. Gdje je na primjer bio Putin kada ga je Ghadaffi trebao?

Google pretraživanje za “RT slobodno zidarstvo” donosi samo dva rezultata. “RT središnji bankarski kartel” – nema rezultata. Isti bankari koji upravljaju Fed-om, upravljaju i ruskom središnjom bankom.

Velik dio ljudima danih emitiranja su iskreni aktivistički prijenosi koje prenose aktivisti koji troše mnogo vremena i energije na vlastite web stranice. Oni su odabrani jer se ne uklapaju u paradigmu RT stanice i ne govore o Novom svjetskom poretku.

BROJAČ OBAVJEŠTAJNIH SLUŽBI

Tu je, međutim, zlokobnija strana RT medijske kuće: usklađeni napor za promicanje protuobavještajne službe.

RT promiče psihološke operacije, lažne prosvjedne pokrete i obavještajne operacije. To otkriva da ruska Vanjska obavještajna služba (SVR) surađuje s CIA-om da da bi napredovala do NWO. KGB je Iluminati instrument i usko surađuje s CIA-om.

Sovjetski prebjeg Yuri Bezmenov otkrio je da 85% KGB aktivnosti je promocija komunizma (aka liberalizam) u Americi. CIA je promovirala vrlo slične pokrete, npr. feministička-ikona Gloria Steinham primila je CIA sredstva.

Ovi projekti suradnje su još uvijek u tijeku.Russia_Today_RT

Occupy Wall Street – RT jako promiče Occupy, koji se fokusira na ekonomske nejednakosti u SAD-u: jedan posto u odnosu na 99%

RT je otišao tako daleko da pruža iPhone aplikacija koja vam omogućuje da pratite gdje su se drugi aktivisti okupili, tako da znate gdje stajati. Occupy je lažna oporba, ljevičarska verzija Tea Party-a, s komunistima, hipijima, anarhistima i socijalistima koji sukljaju nejasne slogane. George Soros je osnovao sedam glavnih skupina u New York-u za iznos od 3,5 milijuna dolara. Te skupine su pozivale na pro-NWO politiku. Adbusters, anti-kapitalistička skupina koja je pokrenula pokret, poziva se na globalni ugljični porez!

Soros ima veze s ruskim moćnim elitama koje datiraju iz kasnih 80-ih. On je radio s grupom Glasnost još u vrijeme režima Gorbačova: pokret za liberalizaciju koji je osmišljen kako bi srušio Sovjetski Savez.

“Glasnost” (otvorenost) je  omogućila popuštanje cenzure u Sovjetskom Savezu, koja je omogućila medijima da razotkrivaju i rugaju vladu. Društveni akteri Glasnosti – novinari, povjesničari, umjetnici, su bili obučeni od strane u Zaklade kulturne inicijative  formirane od strane George Soros-a u Moskvi 1987. godine.

Soros  je smežurano došao  Mihail Gorbačov-u koji je tada izašao u prilogu OWS, opisujući ga kao početak američke perestrojke (Eng: restrukturiranje) koja će pomoći roditi “Novi svjetski poredak” u Rusiji!

Julian Assange – RT je nedavno emitirao seriju od 12 epizoda o WikiLeaks čelniku pod nazivom, Show Julian Assange.

WikiLeaks je “napuštena” psihološka operacija CIA-e: Webster Tarpley je otkrio da se većina inkriminirajućih objava  koje se nalaze u Wikileaks podacima bili usmjereni protiv neprijatelja CIA-e s namjerom poticanja “šarene revolucije”.

Assange je iskoristio svoju emisiju na RT za promicanje tuniskog predsjednika Marcef Marzouki-a, koji je nedavno došao na vlast putem režirane CIA-ine “Šarene revolucije”. On je također napravio intervju s Abrama Ibrahim-om, čelnikom CIA režiranog pro-demokratskog pokreta u Maleziji.

Jedna epizoda serijala je bila okrugli stol s Assange-om i glavnim organizatorima Occupy.  Zašto RT promiče ljevičarskoj-operativce CIA-e?

Bill Ayers – RT je provela više intervjua s Billom Ayers-om.

Ayers je bio vođa radikalne ljevičarske terorističke skupine Weather Underground  60-ih i 70-ih godina koji su bombardovali vladine zgrade. Unatoč upletenosti u tim napadima, Ayers nikada nije nikada procesuiran za te zločine !
cpusa Amerika komunizam

CPUSA – RT je nedavno proveo 25 minutni intervju sa Sam Webb-om, predsjednikom Komunističke partije SAD-a.

Nedavno izdana knjiga, The Secret World of American Communism (Tajni svijet američkog komunizma, 2003.) bazirana na otvorenim arhivama iz Kremlina, otkriva daje CPUSA bila marioneta Moskve.

Tijekom intervjua Webb spominje da su njegovi vojnici bili u skupini na Occupy, što povećava mogućnost da  je SVR bila aktivno uključena u prosvjedima.

Bin Laden knjiga psiholških operacija – RT.com nedavno je objavio PR komad: autobiografija jednog Navy Seal-a, Pentagon-ova psihološka operacija lažnog hvatanja i atentata na Bin Ladena. Knjiga je promovirana sa spinom da Pentagon nije htio da se ona objavi!

UN propagandni film – RT je nedavno emitirao anti-oružje dokumentarni film pod nazivom “Gun Fight!” fokusirajući se na ubojstava oružjem  u Americi. On je bio napravljen isključivo za RT kanal od strane oskarovke ​​Barbara Kopple-e. Bio je emitiran na 25. srpnja, dizajniran kako bi pokazao da će odzvoniti UN  Ugovoru o malom oružju, koje je se stavljen na glasovanje u isto vrijeme. Ovo je dokaz da Rusija gura naprijed internacionalnu agendu.

ZAKLJUČAK
Svrha RT je da djeluje kao “ograničeni proboj” pokreta disidenta na Zapadu.  Kanal miješa pravi (ako je, niska razinu) obavještajnost sa psiho-operacijama kako bi zaveli ljude koji počinju pitati u svezi nekih stvari.

RT Rusija Danas je dokaz da je Rusija ostala sluga i zastupnik Iluminata od pada Sovjetskog Saveza.
Vladimir Putin se često pojavljuje kako se se suprotstavlja NWO. On pruža otpor američkim ratovima, promiče kršćanstvo, zabranjuje homoseksualne propagande i izbacuje iz zemlje milijardere oligarhe koji su povezani sa obitelji Rothschild.

Doista, Mihail Gorbačov je podržao Putina kada je prvi put došao na vlast i donio stabilnost Rusiji, ali je nedavno rekao da je Putin diktator i treba biti izbačeniz Kremlja. It seems that Čini se da je Putin izgubio dobrodošlicu i Iluminati ga žele izbaciti.

S druge strane, Putin bi mogao igrati svoju ulogu. Možda je antiratni, anti-liberalni i nacionalistički ruski stav,  pokušaj pružanja lažnog protivljenja elementima NWO. Jedna svrha RT-a je da bi mogao definirati njegovu ulogu u globalnoj publici.

Iluminati nemaju pravu opoziciju na međunarodnoj sceni. Ako se trebate uvjeriti u to, jednostavno se prebacite na televiziji i provedite sat vremena gledajući Rusiju Danas.

 
izvor; beforeitsnews.com, henrymakow.com

 
 
PRETHODNI ČLANAK

Bruxelles je špijunska prijestolnica svijeta: Naivni diplomati su laka meta za prekaljene agente sa istoka
Amerika na koljenima: MUSLIMANI ĆE OSVOJITI AMERIKU BEZ ORUŽJA

Filed under: Illuminati, Masoni, Novi Svjetski Poredak, TEHNOLOGIJA I ZNANOST, VIJESTI IZ SVIJETA · Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
reklama