Articles Comments

Novi Svjetski Poredak » ZDRAVLJE I MEDICINA » Horor u Zadru: Beba stara tri mjeseca umrla u snu nedugo nakon cijepljenja

Horor u Zadru: Beba stara tri mjeseca umrla u snu nedugo nakon cijepljenja

svijeca-cijepljenjeNesretni dječačić je, prema kazivanju upućenih, samo dan prije smrti cijepljen koktelom 6u1. Još nitko nije javno optužio pedijatra

Beba stara tek tri i pol mjeseca preminula je prošloga tjedna u Zadru. Kako doznajemo iz krugova bliskih obitelji, beba je umrla u snu u četvrtak, pokopana je u subotu, a službeni uzrok smrti je dojenačka smrt.

No ono što ‘bode u oči’ jest činjenica da je nesretni dječačić, prema kazivanju upućenih, samo dan prije smrti cijepljen, navodno ”koktelom” 6u1 (riječ je o kombiniranom cjepivu koje bi trebalo pružati zaštitu od difterije, tetanusa, pertusisa (acelularni), poliomijelitisa (inaktivirani), haemophilusa influenzae tipa b i hepatitisa B).

Portal Direktno.hr stupio je u kontakt s obitelji tragično preminulog djeteta (podaci o roditeljima i sinu poznati su redakciji, ali neobjavljeni su zbog zaštite privatnosti ožalošćene obitelji), no za sada ne žele izlaziti u medije.

Međutim, sumnja o povezanosti smrti bebe u snu s cjepivom možda bi mogla imati osnove.

Sindrom iznenadne dojenačke smrti (SIDS) definiran je kao neočekivana smrt djeteta mlađeg od godinu dana dok spava, čiji razlozi ostaju neobjašnjeni i nakon odgovarajuće istrage.

SIDS je u razvijenim zemljama važan uzrok smrti djece između 1. i 12. mjeseca. Najveći rizik je kod nedonoščadi i djece s malom porodnom težinom. Može se javiti danju i noću, bilo gdje, a uzroci nisu poznati sa sigurnošću.

Roditeljima se preporučuje da dijete uvijek spava na leđima, da pripaze na temperaturu okoline u kojoj dijete spava te da ono bude u kolijevci u sobi s roditeljima, ali ne s njima na bračnom krevetu. Također, preporučuje se trudnicama da ne puše u trudnoći, kao i to da kasnije ne drže dijete u prostoriji u kojoj se puši.

No, jesu li ove ‘preporuke’ dovoljne da bi se izbjegle tragične smrti najmlađih?

Krajem 2014. godine objavljeno je izvješće tvrtke GSK iz 2011. godine koje je do tada imalo oznaku tajnosti. Dostupno javnosti postalo je tek nakon pravomoćne presude autističnog djeteta kao žrtve cjepiva Infanrix hexa. U izvješću stoji kako je nakon cijepljenja Infanrix cjepivom od iznenadne dojenačke smrti umrlo 72 djece.

Proizvođač je iznenadne dojenačke smrti tada nazvao čistom koincidencijom.


Dr. Jacob Puliyel analizirao je u tom razdoblju podatke i ustavnovio da se 97 posto smrti djece mlađe od godinu dana dogodilo u prvih deset dana nakon cijepljenja, dok se tek tri posto iznenadnih dojenačkih smrti dogodilo u sljedećih deset dana.

Odbacio je tvrdnje da je riječ o slučajnosti jer da je tako, zaključio je tada dr Puliyel, u oba desetodnevna razdoblja broj smrti bi bio podjednak.

I o smrti bebe na Rebru

Na to da se cijepljenje novorođenčadi ne može odbaciti kao slučajnost ukazivao je i tragičan slučaj o kojem smo pisali početkom 2015. godine. Najgora noćna mora svake majke i oca dogodila se tada Ljiljani Škvarić Vidaček i njenom suprugu Biserku iz mjesta Senjanec nedaleko Ivanca u Zagorju.

Njihov 10-mjesečni sinčić Luka, inače zdrava i vesela beba, preminuo je pod nerazjašnjenim okolnostima. Sve je krenulo po zlu dan nakon što je maleni primio drugu dozu cjepiva DI-TE-PER, takozvani 5 u 1.

Majka Ljiljana tada je otvoreno progovorila o hororu kroz koji su ona i suprug prolazili.

“09. siječnja, u 19 navečer mali je primio cjepivo 5 u 1. Sljedećeg jutra, ja sam se ustala oko pol 7 i otišla u kuhinju. Stariji sin, Jan, koji ima tri godine, probudio se, i inače bi se oni igrali, ali sad nisu. Otišla sam gore pogledati malog, ležao je u krevetu, čudno i mlohavo.

Okrenem ga na bok, ništa. Dignem ga, vidim da ne diše. Krenem mu davati umjetno disanje. Zovemo hitnu. Oni su došli, odmah mu stavili kateter, bio je mali sav krvav i naotečen, a iz Varaždina do Zagreba došao s temperaturom 32, vjerojatno su ga pothladili dok su ga prevozili, bio je samo u pelenici”, kazala nam je tada Ljiljana.

U hitnoj joj nisu dali da se vozi s bebom, nego su joj dali injekciju za smirenje, pa nije u prvi mah bila u potpunosti ni svjesna što se događa. Kad su došli u Zagreb na Rebro, nastao je totalni raspad sistema. Jedan doktor daje jednu dijagnozu, drugi doktor drugu, treći treću, a nju su proglašavali histeričnom i savjetovali da ode psihijatru.

Potresena majka tragičnu je smrt povezala s cjepivom koje je beba primila dan ranije, ali nije mogla dokazati.

“Kad smo ga doveli cijepiti prvom dozom, nije bilo reakcije. Onda mu je drugu dozu dala kasno navečer, u 19 sati. Kasnije sam pročitala da se djecu ne smije cijepiti kasno navečer. Također, doznala sam da je moguće da ga je pedijatrica piknula u pogrešno mjesto, i da je opasni dio cjepiva dospio ravno u mozak. I da je dijete zato doslovno zaboravilo disati. Ma ja ne mogu dokazati da ima veze s cjepivom, ali ovo ne može biti slučajno”, kazala nam je.

Nakon što je Luku deset dana na životu održavao respirator, bilo je samo pitanje kada će mu srce otkazati.
 
(direktno.hr)

Filed under: ZDRAVLJE I MEDICINA · Tags: , , , , ,