Articles Comments

Novi Svjetski Poredak » Illuminati, Masoni, Novi Svjetski Poredak, TEHNOLOGIJA I ZNANOST, VIJESTI IZ SVIJETA » ISKRIVLJENA POVIJEST: Zero Dark Thirty Osvaja Oskara za Najbolji Propagandni Film

ISKRIVLJENA POVIJEST: Zero Dark Thirty Osvaja Oskara za Najbolji Propagandni Film

oskar-hollywoodJedan od najvažnijih prožimajućih trendova u zapadnoj kulturi 21. stoljeća  je pomalo postala opsjednutost u Americi. Ona se zove “Hollywoodska povijest”, u kojem korporativni studijski strojevi u Los Angeles-u troše stotine milijuna dolara kako bi se iskovali i precizno iskrojili povijesni događaji koji bi odgovarali prevladavajućoj političkoj paradigmi.

“Hollywoodska povijest” je jako puno u modi ovih dana. Od filmova Linclon do filma Dubya, sve do filma Blackhawk Down (Pad crnog Jastreba) pa do filma Iron Lady, ona čini značajni dio današnjih glavnih hitova. Postoji samo jedan problem, međutim, sa krojenjem priče kako bi uredno stala u prevladavajuću političku paradigmu … tijekom posljednjih 100 godina, Nijemci i Sovjeti su to činili također – s razornim učinkom, ali tada smo upravo to nazivali propagandom.

Nijedan film ne utjelovljuje holivudski povijesni tretman više nego opjevana kinu izdanja Zero Dark Thirty, u režiji Kathryn Bigelow, i jedan od favorita za zgrabiti pregršt Oscara ovog vikenda u Los Angeles-u, uključujući najbolji film, najboljeg redatelja za Bigelow, Mark Boal za najbolji scenarij, i Jessica Chastain za najbolju glumicu.

Glavna pretpostavka filma je izgrađena oko ženskog CIA časnika, koju glumi Chastain i njezin nepopustljivu odlučnost da pronađe vrlo nedostižan glavni “mozak” napada na 9/11 i Al Qaida-inog najvrijednijeg igrača, Osama bin Laden-a. Chastain nastup, kritičari tvrde, također “osnažuje žene”, pokazujući kako njezin filmski lik hvata bin Ladena, ali to se zapravo nije dogodilo na taj način. O tome ćemo govoriti kasnije ….

Gdje se ovaj film počinje zagrijavati je sa scenom svojeg senzacionalnog CIA mučenja. Za razliku od ranije manje slavnih, ali više integralnih, intelektualnih filmskih napora prikazivanja mučenja – poput filmova Rendition i Lions for Lambs, Bigelow se činilo nevjerojatno sklono da ide slaviti (kroz njezin pokušaj Cinéma vérité) zabrinjavajuću praksu mučenja od strane CIA-e, kao sredstvo, kako bi prikupili podaci o raznim islamskim teroristima razasutim po “septičkim jamama” trećeg svijeta.

Branitelj ljudskih prava veterana rata je izdao pisanu izjavu rekavši da kada gledate film “Zero Dark Thirty”, “film je izazvao kontroverze jer ostavlja pogrešan dojam: da je CIA mučila zarobljenika i na taj način ‘radila’ pružajući informacije koje bi ju dovele do bin Ladena. “

U stvari, obavještajni odbor američkog Senata je proveo četverogodišnje istraživanje programa CIA-mučenja, a prema senatorima Diane Feinstein i Johna McCain, CIA se hvalila kako program mučenja pod Obaminom vlašću nije doveo do bin Ladena (to je jedina prava izjava koju ste ikada čuli od vlade o Osama bin Ladenu).

Nikada prije u povijesti kinematografije nije došlo do takve žurbe da bi se dovršio i objavio film tako brzo nakon što se događaj zapravo zbio u povijesti, za utjelovljenje legendarnog “lova na Bin Ladena”, a “najveća potjera u povijesti” od strane galantnog tima marinaca, završava opsadom navodnog prebivališta najvećeg zločinca – proračunata lokacija u mjestu Abbotabad, Pakistan.

Navodno, Bigelow-a produkcija je već bila u pokretu u svibnju 2011. godine, ispred objave Bijele kuće da je tim marinaca ubio bin Laden-a, a Bigelow je čini se, bila uvjerena ili je sama došla do zaključka (nije jasno koje od to svoje), prepraviti filmski scenario kako bi film teatralno zapisao u kroniku ono što je predsjednik Obama iznio kao svoje najveće postignuće otkako je preuzeo dužnost.

To je bilo rođenje filma Zero Dark Thirty. Istraživalo se još da li je ona primila skrivena sredstva od vlade za promicanje torture i mučenja, s obzirom da je pribavila povjerljive informacije koje je koristila u filmu, prema mnogim izvješćima. Nažalost, za Bigelow, kako su i neki od nas naučili sa Irakom – takozvane “tajne” informacije su toliko vjerodostojne kao i izvor (odnedavno, američki obavještajci nažalost imaju uprljane dosjee).

hitler-filmaši-propaganda

Hitler’s Reich se oslanjao na Leni Riefenstahl, koja je snimala i pisala Vladinu verziju nacističke povijesti.

Ako su propaganda Pentagon-a ili jačanje političkih trofeja predsjednika Obame bili motivi, onda bi se ovaj film mogao usporediti sa kreatorima da sličnih dobro plaćenih filmskih predaka poput Albert Speer-a, ili Leni Riefenstahl-a.

Ženske filmske ikone poput Leni Riefenstahl angažirane su da bi proizvodile vladinu nacističku propagandu.  Nakon što je Hitler-ov Reich pao 1945. godine, ona je još uvijek tvrdila da su njezini filmovi bili “umjetnine” i tvrdila je da nije imalla nikakve veze sa nacističkom politikom i propagandom. Uz sve laži i propagande koje se vrte oko vlastite kaznene klase Washingtona,  biti će zanimljivo vidjeti kako će filmaši poput Bigelow braniti svoju “umjetnost” u godinama koje dolaze.

Teško da je Hollywood prvi put optužen za veliku zloupotrebu kreativne licence. To je postala norma, a ne iznimka.

Ostali Hollywoodski pokušaji da se drži Vladino viđenje povijesti uključuje debakl box office-a, film Flight 93 (Let 93), koji je izveden na priči, likovima i scenografiji isključivo iz službenog izvještaja savezne vlade o napadu 9/11.

Prava količina neistine kojima je javnost hranjena od strane američke vlade i njenih korporativnih medijskih apologeta tijekom proteklog desetljeća je zapanjujući, i te je imalo vrlo duboki, polarizacijski učinak na medijske potrošače Sjeverne Amerike i zapadne Europe. Lavina državno i korporacijski sponzorirane propagande tijekom proteklog desetljeća, čini se da je uspješno podijelila društvo u dvije skupine: one koji vjeruju u službenu propagandu i vladine objave usmenih glavnih događaja – i onih koji to preispituju.

Sa sigurnošću možemo reći da ima vrsta ljudi koji nikada ne bi priznali u javnosti, preispitivanje vladinog službenog objašnjenja o tome što se dogodilo na 9/11 – uglavnom je to isti dio stanovništva koji bi prihvatili film Zero Dark Thirty kao pisanu povijesti.

To također mogu biti isti tip ljudi koji su vjerovali unaprijed u američko bombardiranje i invaziju na Irak i da je Sadam Husein imao oružje za masovno uništenje. Bin Laden mitologija je moćna, međutim, milijuni ljudi će otići od ovog filma sa osjećajem da su naučili nešto o tome kako je raditi na istrajnoj strani CIA-e.

U normalnim okolnostima, ne bih platili ulaznicu da vidimo povijesnu proizvodnju, koja vjerujemo da se temelji na izmišljenoj priči. Napravili smo iznimka u ovom slučaju, jer je to jedini način na koji smo mogli pregledati film u vrijeme pisanja ovog članka. Ali najdublju spoznaju smo dobili dok smo gledali film ko je bio jako tužan. Bilo nam je žao redatelja, glumaca i svog filmskog osoblja koji su ostavili u svoj trud i znoj, a vjerojatno i vjerujući da je Bin Laden bio doista u mjestu Abbotabad tog svibnja 2011., te da su ponosni na rijedak i jedinstven komad Američke povijesti.

Također, nepoznato Kathryn Bigelow i njenoj filmskoj posadi u vrijeme snimanja filma je da nije bilo DNK identifikacija bin Laden-a od strane Pentagona, niti obdukcija nije učinjena. To je kao da je on bio samo duh. Znači li to da su izjave Bijela kuće u svibnju 2011. godine bile laži? Da, bile su.

Postoje doslovno desetine drugih primjera izmišljene povijesti Hollywooda, ovo je samo jedan od njih.
 

 
Rijetko (ako ikad) je zapravo Hollywood izazvao političku paradigmu ili moć Pentagona u jednom od svojih “povijesnih produkcija”. Filmovi Argo i Charlieja Wilsona “polu-fantastika” se može činiti kao bezazlena povijest Hollywooda za mnoge filmske posjetitelje, ali mijenjajući povijest u svrhu zabave je ne samo varljivo, osim činjenice da to nije istina, već ona također graniči sa masovnim ispiranjem mozga.

Nažalost, potrošenih 150 milijuna dolara na filmsku produkciju koja bi mogla otkriti stvarnu povijest državne korupcije vjerojatno traži previše od Hollywoodskih “bestidnih i lijepih” redatelja. Ne, ne, držite se bolje ove jadne revizije povijesti, ne-događaja, ili uvjerljivih lažnih izuma, a zatim uživajte u svome sjaju noći Oskara.

Na kraju, film Zero Dark se može sažeti samo kao jedan veliki skup laži u celuloidu, iz Riefenstahl i Speer tradicije. Bez obzira na to koliko će nagrada odnijeti ove zime – povijest će konačno označiti Kathryn Bigelow najnoviji komad kao dio pokretne umjetnosti.

Dobra vijest je istina nema datum isteka, i politička propaganda na kraju propada pod težinom vlastitog napumpanog “smislene” svrhe.

Svi mi vidimo ovdje, vrlo jednostavno … Hollywood pluta dalje prema Washingtonu.
 
 
izvor: activistpost.com.com, youtube.com/uredio: nsp
 
 
PRETHODNI ČLANAK
banka, banke, krediti, kamate, otkup zlata

SLUŽBENO POTVRĐENO: PLASTIKA IZAZIVA RAK!
CIA priznala nadzor Facebooka i ostalih društvenih mreža

Filed under: Illuminati, Masoni, Novi Svjetski Poredak, TEHNOLOGIJA I ZNANOST, VIJESTI IZ SVIJETA · Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
reklama